pengikut terbaik

Saturday, February 6, 2010

Mein Acery

Finally... setelah aku bersusah payah mencarik2 laptop yang sesuai...
akhirnya... aku dah pon beli sehelai lappy yang berwarne putih...
putih?? urmm... mmg.. kaler yang xpenah wujud dlm my electronic items...
td kul 8, bf amik aku... ktorg ke lowyat.. kene anta berokband yang membawe masalah selame seminggu...
sesambil tuh,,.. mate aku melilau mencarik lappy yang comel, yang ringan dan murah...
dan,.... aku beli seketul acer aspire one.. biase je... tp mmg sedap mate memandang...
ak mmg jenis mcm nih,.. beli menda mengikut keperluan...
xperlu nak canggih manggih... kang xde makne aku nak explore menda2 tuh...
bebalik kang bukak fb, update blog,..buang karen aku je nak pk nak laju la... nak space besa la...
baik aku saving tuk menda lain... huhuhu...
mase aku memule balik umah... aku mcm xberape nak ade mood sgt.. sbb kaki aku melecet...
pas mcm da rehat sikit... aku cam ala2 bengang sbb lappy baru xleh connect to my house's wireless....
pas aku campakkan wireless bangang tuh, aku terus masuk bilik, bajet nak testing sume free gift tuh...
tbe2... pas aku pasang usb fan kat laptop nih...tbe2.. aku leh conect internet...
sengal kan....??? hahhahaha... ye... mmmg ianya benar ... aku tarak tipu punya...
hahhahahha....


dan sekarang.. aku update blog,.. bercerite tentang kipas ajaib usb ini,,,..
dengan melalukan putaran 360 darjah sedetik.. dia menghasilkan lampu biru yang yang djanakuasakan
dari Mein Acery ... dia mampu menjanakan internet lappy yang bermasalah... hahahhaa...
sungguh sengal.. hahhahahhaa....
Well mein acery.. welcome to my life.. joining mi lumix et mein G et mein psp.. melengkapkan kehidupan aku... dan esok aku kena masuk ofc..banyak kerja aku nak kena setle... malasnye...... huh....!

2 comments:

shamtpg said...

wow..tapi i suke yang merah tu..

Nina Nurziana said...

u bli lah eh.. huhu