pengikut terbaik

Wednesday, October 13, 2010

lakaran cerita pendek

pada suatu hari, saya ada sebuah blog.
blog saya adalah blog yang terhumban.
dia telah dipenuhi sawang.
kerana saya tidak melawatinya sekerap selalu
saya tidak mengupdatekan blog terhumban berikut
akibat dari kebizian ditahap melampau bersempena
dengan aktiviti mahu kurus.
pada siang hari, saya telah bertraining bagai nak gila.
dan malam pula saya perlu bersenam di cawangan laman jogging terdekat.
otak saya gagal mengeluarkan idea menarik akibat dari kemerosotan
perkembangan pemikiran kerana banyak menyerap menda menda baru
yang cuba diterapkan di dalam training terbabit.
kepenatan di bahagian tulang empat kerat juga telah terlibat
dalam mengurangi bimbingan berblogging.
akibatnya. blog telah terdampar tanpa haluan mase depan.

* rase macam nak pukul je orang yang tulis nih, kan?

8 comments:

Fariq Jalil said...

tmbh cite skit..
"blog trhumban itu telah menukar layout meh.."

Trenggalek Jelita said...

Sebuah rancangan cerpen or cerita bersambung (?) yang menarik bila kelak sudah selesai. I am waiting that!

Suara Rakyat Jelata said...

Lakaran cerpen yang bagus, ni bila jadinya? saya tunggu.... Kakak

Nina Nurziana said...

hahhaa... anda semua comel okeh..

xde sambungan kot.. takat tu je leh pk skrg nih.. adeh..

Anonymous said...

luahan rase yg jujur...

kena smbg ni hee.....

psst slmt berdiet nina!

Nina Nurziana said...

tengah gigih ni kf.. huhu

Anonymous said...

waaa ... bpe kg dah turun?

Nina Nurziana said...

baru 3kg sob sob..