pengikut terbaik

Thursday, April 29, 2010

Tak rajin

sehari suntuk aku mengadap kerja arinih. sangat banyak.
naik lemau aku wat keje. pastuh waktu lapang kene kemas kotak kotak.
letih la. aku nak balik awal. aku nak rehat.
biler nak pindah nih. tak saba la. nak balik. nak tido.

huih. da lame tak pegi gym. rambut makin kurang lebat.
cermin kata aku gemok. kenape rase sangat bawah arinih.
belakang aku sakit la. penat. malas nak mengemas. bole tak kotak kotak jalan sendrik.
dem. kenape entri nih makin lama makin emo. haih.

apsal la kat tempat aku nih ade banyak sangat file. apsal aku ade banyak kerja.
letih la nak wat kerja dan mengemas di masa lapang.
bole tak kalau aku nak tido sekarang jugak tanpa memikirkan mase depan.
apsal cuace kat lua macam mendung. jangan ujan eh. pomis...~
malas la nak terperangkap dalam kesesakan lalu lintas di tengah tengah segi tiga emas.

ok. aku da lemau. aku perlu ciao. nak bantal.

mane bantal.

bantal??

bantal!!!!!

ei!!! mane bantal aku!!!



"bole tak jangan jerit jerit dalam opis. da pukul lime da.. pegi la balik!!! "


" nak bantal.... ~~ "


"semak la. bantal kosi kau kitorang da packing la gile! "



padan muke aku. ok. sekarang bole balik.

2 comments:

ForeverPink said...

packing nak pi mane ni, berhijrah negara mane ni. hihihi

Nina Nurziana said...

haha...pindah opis la awak! hehe~