pengikut terbaik

Sunday, July 25, 2010

bilik dan tidur

Bila saye bosan. saye amik gamba. dan benda paling dekat, adelah. bilik saye.

ini ialah bilik saye.

saye digelar makhluk bantal sebab saye ade 8 bantal termasuk kaki atas kapet merah itu.


saye mempunyai meja solek yang suka memaksa saya berdiri lame lame depan cermin


saye suke membeli barangan tidak diperlukan. jadi, ini adalah meja untuk nya.

dan saya amat suka kan beg.


 saye suke bilik saye kerana.. sy suke tidur.. hehe....

jom tido!!!

30 comments:

sweetsal said...

wow..banyak nye barang2..mengalahkan artis..hehe

Uruchimaru @ kf said...

TEMPAT BERADU HARUS ADE BANTAL!

Nina Nurziana said...

sweesal - hartis la sgt.. haha

uruchimaru - suke bantal :D

Mr Noble said...

haha! typical bilik awek :p

aren said...

aku ada 5 bantal kat atas katil umah sewa aku. kalau salah satu tak ada, aku akan mengamokkk..waargghhh!!

Dean said...

bantal busuk kompem ade nih..hehe

ateyn said...

wah~byk nye barang

bilik ateyn banyak barang gak

tp orang laen punye

hikhik



lebly's latest entry

Barang2 yang orang selalu tinggal do hotel

Siapa nak kek????

Persepsi - Luahan perasaan

what not to feed your baby

ken said...

nice bedroom =)

Bernard Patrick Chung said...

Wah!! Banyaknye beg!!

TOLANIC said...

Fuahh, banyak betul koleksi perfumes awak!

Nina Nurziana said...

i just love my bedroom :D

Everlyn said...

Fuh...Lots of stuff but nt messy than me..lolxx =)

hazman aka species1980 said...

Whoaaa... MERAH jadi warna tema... merangsang untuk jadi aktif slalu nie...

kisahsensasi said...

rasanya dah jadi lumrah untuk gadis dan wanita.... sure ada koleksi BEG atau KASUT.... ;-p

kodok hijau the ghost writer said...

pompuan mmg macam tu ..nak buat macam mana.. bagaikan cermin dengan pompuan tak leh dipisahkan

mizzura said...

banyaknyer barang mekap..cayalah..

Che Armster said...

oh mi god.. cerita di ranjang!! (tipu sahaja) hehehe

syafawani said...

alamak! sama la handbag guess tu..haha

Nina Nurziana said...

heeee ;)

Ili said...

comfirm tito xmau bangun2 neh...beshnya byk pillow!!!!

mR.sYaH said...

bilik kau macam2 ada.. kt mana aku nk dpt bantal tapak kaki tu???

TAN COERLLY HUI MING said...

OMG! so many handbags tht you got! ;D I want.

Faiz said...

nie mesti kemas dlu bru capture..haha..cbe jgn kemas..haha
p/s: thanks komen kat blog..=) setiap komen anda amat dihargai...
***Hit My Latest Update Here***

Nina Nurziana said...

hehehee... selamat datang ke bilik saye ;)

Anonymous said...

eh...bntal kaki baru!!!last time sy kesane..xde lg..ikea kah??

Nina Nurziana said...

bukan ikea lew.. beli di bandung..

hehe

Akram Razali said...

dah bole bukak bundle skit ari lg..hu3

Nina Nurziana said...

tuh ar.. good idea.. haha

neo si lampu neon said...

gile banyak gile babun hahahahah ape yang ko simpan tu weh...cukup space ke? wakakaka...tapi cute aah kaler pink ;)


weh..jom tolong vote aku..arini last vote >> CONTEST MEKDI MENANG 5JUTA

huhu vote wehhhh ;)

Nina Nurziana said...

haha.. setakat nih.. cukup ah.. haha