pengikut terbaik

Wednesday, July 14, 2010

aku dan mamak tepi opis

Hari nih mmg super panas. Lepas keje, aku lepak kedai mamak tepi opis.
si mamak yang biasa amik order tuh tersengeh sengeh.
hepi semacam betul dia. Jadik.. aku pon tanye ah..

Aku        : Apa yang suka sangat Mamak ni?

Mamak  : Saya bini juga surat India mari.

Aku          : Apa dia cakap? Tentu good news....

Mamak     : Dalam dia punya surat ada cakap sudah beranak. New baby!Ayo..... saya banyak suka hati la. Saya belanja awak free minum jugak!

Aku        : Tahniah! Mamak. Ini kena balik India cepat ni?

Mamak  : Ya la, saya sudah tiga tahun tarak balik.

 Aku         : ?????????????



aku harap mamak tuh tak pernah sedar yang muke aku nih berubah.tata mamak. :P


24 comments:

Hapiz Rahman said...

apa apa ke sengal mamak nie wei.. hadoooiu!!!!

Tupai Karan said...

alamak.. haha apalah mamak tu xsedaq dirinye dimadukan :P

Latest post : ~CAMWHORES ALERT!

reena said...

LOL!!! OMGGGG! Dah 3 thn x balik tp isteri dah beranak.

reena said...

LOL!!! OMGGGG! Dah 3 thn x balik tp isteri dah beranak.

wawan said...

kesiannya kat beliauuuuu

Azman Roslan said...

hahahah... hebat mamak tu..

Nina Nurziana said...

dari jauh tuh bini dia bleh branak..

hebat!! haha

Laili said...

ntah2 anak adik bini dia..anak sedara la kot? huhu!

zz@mira said...

hahahahaha teruja giler dia nk balik india tu...3thn tu...hmmm...misteri...

Hamzah Ian said...

pergh.. gambar lu berjalan macam model..

Nina Nurziana said...

gambar jalan balik opis lepas pening ngan mamak.. huhu

Mr Noble said...

haha! lama betul bini mamak tu mengandung

LyNn HaMzAh said...

alamak...macam mana bini dia boleh pregnant kalau dia dah 3 tahun x balik...wakakakak...

fhunky-fhinky said...

anak ada juga..tiga taun tada balik..

aiyo..itu saya pos juga sperma sudah sampai..

HAHA...LOL

Gee said...

duhhhh....dia buat stail PJJ ka...heheeehe

Un Phat Lee said...

haha.LOL.apelah mamak tuh.

Nina Nurziana said...

haha.. mamak tuh agak bebal.. haha

ASaDa RyutaRo said...

hahahahahahaha.. sengal. ntah sape punya baby la mamak oi.. ke adik dia yg pregnant tu?? err..

Anonymous said...

nina sila ke page sy,,,sy tag awk klu awk berminat join contest lensa buruk,,,bace syarat ok,,,thx,,,,anda dikerah,,ehheheh

ezdevon said...

nina sila ke page sy,,,sy tag awk klu awk berminat join contest lensa buruk,,,bace syarat ok,,,thx,,,,anda dikerah,,ehheheh

Eza Rashid said...

nina sila ke page sy,,,sy tag awk klu awk berminat join contest lensa buruk,,,bace syarat ok,,,thx,,,,anda dikerah,,ehheheh

http://ezdevon.blogspot.com/2010/07/lensa-buruk-contest.html

Nina Nurziana said...

asada - tuh la dia.. hehe

eza - ok!! ;)

Zalikha Razali said...

mamak ni lawak la..

Nina Nurziana said...

mamak tuh xde mmg kelakar pon! haha