pengikut terbaik

Saturday, July 10, 2010

Just enjoy the show

Germany kalah pada Spain minggu lalu.
Aku tidak kesal. Aku tidak kecewa.
Dan aku tidak hairan mengapa mereka tidak bermain seperti mereka.
semuanya telah terancang dan ditulis kan.
siapa. apa dan bila.



ada seseorang berkata kepada aku.
kalau tidak keciwa, bermakna, 
"anda bukanlah peminat setia Germany"
aku diam. tiada gunanya aku melawan. tak ada faedahnya.
terima saja semuanya.se-mengamuk apa pun.
kan ianya adalah hakikat.


sedangkan perang dunia boleh dirancang.
inikan pula perlawanan bola sepak.


The people follow the signs 
and synchronize in time.
It's a Joke. no body know.
They've got a ticket to the show


just enjoy the show..



13 comments:

Nana Eddy said...

kalau minat setia bagai nak rak pun, bukan kita dapat apa... melainkan judi - tapi tu haram..

v!vi@n said...

i noe..we can try and eat octopus..LOL...me support germany too^^

Encik Anif said...

Alahai kesiannya.. :D Tak pe boleh tunggu 4 tahun lagi!

Nina Nurziana said...

chill chill saje :P

Cik Limau Bali said...

hoho.
agak sedih germany kalah.
tp takpe just enjoy the show. tehee(:

yo87 said...

jerman dpt tmpat ke-3. ok la tu. Bkn sng gak laluan German ni. England + Argentina. Dah la pemain sume muda-remaja lagi. LOL ;p

♥xaturen♥ said...

apa nak buat! ramalan gurita tu tepat..

yo87 said...

berdosa percaya kt sotong tu. Paul pernah ramal Spain kalah pada Euro 2008 lwan jerman. Namun, perkara sebaliknya berlaku. =)

So, bnda ni psiko jer. Klu sblum lawan dah ngaku kalah, mmg xkan menang la. hehe

Nina Nurziana said...

sokong yo87! anda mmg pemerhati bola sejati ;)

eLLa said...

rasnyer xramai skong spain..bile saye g tgk bola..ckp skong spain..seme gelakkn kitaorg..;(

Nina Nurziana said...

at least.. lagi ramai sokong spain dari germany cik ella ;)

masturah mj said...

saya pun mmg minat germany..ni..hbt..la..huh..wlupun skdr dtmpt ke-3..german ttp dihati..heheh
fatinmmj

Nina Nurziana said...

germany terbaik.. ^__^