pengikut terbaik

Wednesday, February 9, 2011

Peragut Laknatullah!!

Budaya ragut meragut 'amalan mulia' yang dah jadi sebati dengan masyarakat di Malaysia ni dah tak dapat dikawal lagi. Budaya ini telah menular sebagai jalan pintas bagi pihak durjana ini, supaya dapat memperolehi wang dengan mudah.

Walau apa pun alasan si Laknatullah bagi mendapatkan wang, amalan meragut bukanlah satu perbuatan yang bole di maafkan lagi. Perbuatan mencederakan mangsa bagaikan tiada sifat perikemanusiaan itu adalah bagaikan sifat anak anak haram yang menjadi dinding perang rejim zionis israel. kegeraman yang pihak berwajib lampiaskan tidak akan memberi sebarang makna, jika, perangai anak anak haram laknatullah yang suka meragut ini tidak di bendung dari akar umbi lagi. Tidak ada sekelumit pun rasa untuk menyalahkan mana mana pihak, melainkan si laknatullah yang menjalankan aktiviti meragut ini. Hidupnya dan matinya si peragut ini tidak akan mendapat keberkatan dari Allah Taala.

Setiap saat kehidupan si laknatullah ini, akan dicela oleh semua malaikat, hingga matinya itu memperolehi kesukaran yang maha dasyat! Keseronokan yang diperolehi oleh si penghuni neraka jahanam ini hanyalah kesenangan sesaat, tetapi dilaknati di setiap titis peluh yang dirembes dan setiap nafas yang di hembus. Saya tidak pernah berharap si laknatullah ini akan bertaubat, atau menyesal atas perbuatan ini hanya kerana saraf otaknya gagal berfungsi sewaktu amalan meragut itu di jalankan.

Memang si anak haram ini tidak akan pernah terfikir perkara ini mungkin berlaku pada adik/mak/kakak sebab dia adalah anak haram yang bersaudarakan syaitan. Darah iblis yang mengalir dalam tubuh badan nya sudah sebati, hingga tidak mengetahui yang mana halal dan yang mana haram.Si laknatullah ini memang tidak layak di panggil manusia sebagai khalifah dibumi, tidak sepatutnya berseronok atas kesengsaraan orang lain. Perbuatan si peragut memang saling tak tumpah seperti si rejim zionis yang merampas tanah islam Palestin. Kejam!

Saya tau. Memang ada pihak yang akan membela si laknatullah ini setelah artikel ini dipublished, sama seperti amerika yang selalu membela israel. Dan ada juga pihak yang berlagak natural untuk tidak marah seperti pbb yang sebenarnya tidak melakukan apa apa yang sepatutnya terhadap kisah rampasan kuasa yang dilakukan regim zionis ini. Normal. Saya terima kerana tidak berlaku pada mereka.

Bagi saya, rasa marah saya wajar kerana marah itu satu perasaan yang wajib jika ditimpa kekejaman yang dilakukan oleh si laknatullah. Wahai si peragut laknatullah, saya redha terhadap apa yang berlaku pada kawan rapat saya kerana ini adalah ketentuan Allah, percayalah, kecelakaan yang maha dasyat yang anda terima akibat perbuatan ini juga adalah juga takdir Allah. Jika anda tidak percaya pada qada' dan qadar, matilah anda sebagai manusia yang fasik.

Sent from my BlackBerry® smartphone

10 comments:

zuanxi said...

tuhan tu maha adil.. pasti mereka yang berhatikan syaitan ni akan terima balasan Nya nanti.

IHSAN KHAIRIR said...

sebagai seorang yang sudah pernah kena rompak dan ragut oleh binatang2 bertopeng manusia ini, saya bersetuju 100% dengan anda!

Anonymous said...

Baguzz..luahkan kemarahan di samping mensabitkan masalah dunia..hehe
Rgrds,
Ur twin :)

Nina Nurziana said...

kan!! geram sangat ngan dorang ni..

apples,dia.. said...

La...so sorry to hear that.
Harap kawan awak oke.
Apajadi ekceli?

Nina Nurziana said...

kawan kite kene ragut mase isi minyak keta.. sian dia..~

Mommy Fara said...

pehh! semoga hukum karma akan menimpa peragut tu! damn you!!!! astaghfirullah....skt hati sbb ade yg menjadi korban kerana sikap bodoh mereka...

Nina Nurziana said...

kan! eee!!

toyolkiut said...

kdang2 tlepas jg kata2 kesat kt spisis ni..
moga2 mati kena panah petir.. jahat sangat..

Nina Nurziana said...

tau xpe.. huhu