pengikut terbaik

Wednesday, March 24, 2010

season 2

semalam lumix bekerja lagi.
kali nih sesi kedua dan penambahan ahli.
ngam ngam lepas 10 hari sesi bahan membahan rakan rakan sekolah lame.
puitis nye kisah kembara kali ini.. sesi karaoke tetap sama..
dan kami ke nz kari sekali lagi.
ahli? sepoi sepoi bahasa. penuh lah 3 meja.

aku bangga dengan kehadiran yang semakin memberi impak kepada si M.
aku harap, dia sedar bahawa perancangan tidak perlu terlalu teliti.
anda cuma perlu mempunyai kawan kawan yang terbaik dan aktiviti yang menarik.

aku hanya berdiam diri semalam. rasa kosong masih berbekas didalam hati.
rasa puas menemui rakan rakan masih belum aku rasai.
mereka masih aku rindui. seperti selalu.


walaupun aku tahu pertemuan kami semua di boikot oleh sesetengah pihak yang
rasakan diri mereka masih lagi bertakhta di hati semua.
aku dapat rasekan dia sengaja menyakiti hati kami semua dengan alasan alasan yang
tidak pernah munah dan sabah.

pantulan kegeraman sentiasa terbit bila dia ada.huh..

No comments: