pengikut terbaik

Saturday, April 9, 2011

hari sabtu ini

pada suatu pagi yang hening.
aku terjage dari tidur lena akibat terpantul dari kepenatan malam sebelumnye.
dengan pakai baju keje, aku terpisat pisat.
blur. pukul berape waktu tu.
lepas aku mandi. aku sambung aktiviti rutin bertravian.
bersiap siap. aku pegi drive ke mekdi.lapa. 
Jam da pukul 5 pagi.
lepak makan sorang sorang kat titiwangse.
rase bersalah kat diri sendiri sebab aku rase macam aku makan malam..
aku sarung kasut sukan dan start berjogging.
satu round. jalan lua. berpeluh.
balik umah. mak aku nak makan.
kua makan kat leha kelfood. jauh tu.
pastu pegi giant. stendet beli carrot.
tapi. sebabkan aku terpengaruh ngan offer yang ade.
aku terjebak dalam kancah pembasuhan kereta.

Wash and Wax Car Shampoo = RM 23.00
Dashboard Shine = RM 15.00
Span Basuh Keta = RM2.50
Kain Lap Keta = RM 5.00
Total = RM 45.00

Tuh kos yang nampak. kos yang tak nampak lak?
kos mase yang diluangkan. 
kos penat tenyeh tengeh span ke badan keta.
kos pancut pancut air. 
kos kene beli krim pemutih sebab dah itam berjemur cuci keta.
kos tenaga yang di keluarkan...

yes.
memang belum kira.
aku rase, baik gi anta kedai je. 
baru rm8.00
bersih lua dalam.

dan yang penting.. kalau ujan petang nye tuh, xde sakit ati sangat..
haih.~~

sepet yang suci dan bersih dari jam 11pagi hingga 4petang.


6 comments:

lindaoff said...

Wahhhhhhhhhhhhh,kacak sehh!

Anonymous said...

jap2, travian???
server bape?
4? 5? 6?
n Mazda is the best !!!!

Nina Nurziana said...

apel - sape sape sape? :P

anonymous - pelayan 5 dan 6 :D

Anonymous said...

o00... id?
=)

pinkbutterfly said...

Cutenye sepet ni =D

Nina Nurziana said...

pinkbutterfly : hehe.. tq :D

anonymus - kampung marseille at server 6. kampung anfield at server 5