pengikut terbaik

Wednesday, May 19, 2010

separuh jiwaku pergi

aku ade seorang rakan yang boleh menyampaikan lagu berikut
bak mendeklimasikan sajak
sungguh terbaik.
lena mendengar dia bernyanyi
walaupun separuh mati dia cuba sedaya upaya memuaskan halwa telinga aku
untuk menyampaikan nada berikut masuk terus menusuk ke sanubari

aku jatuh cinta pada lagu nih sejak pertama kali aku dengar
rakan terbaik aku mendendangkan lagu berikut.
suara dia, lebih baik dari suara penyanyi asal

sian anang tak leh carik makan.

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku

Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua



2 comments:

cik anontpg said...

awak...sedih lagu awak ni...nanti kalau saya beli gitar,sy cari not dia eh..

Nina Nurziana said...

haha... saye suke melodi dia la..
bukan sebab lyric sedey dia tuh...