pengikut terbaik

Sunday, September 19, 2010

sape tepat dapat hadiah - teka teki badminton.

berhari selepas raya.bile asik makan je, baru la teringat nak kuruskan badan.
terhengeh hegeh nak bersenam.
maka.

munculla idea berbadminton dikalangan kami semua.
ape yang dah berlaku semalam.

aku. adik aku. adik aku lagi sorang. dan sorang gadis dari hungary.
join. jiran aku. adik dia. pakcik dia. makcik dia dan seorang jejaka, iaitu rakan kepada makciknya itu.
sembilan orang semuanya. cukup tak aku kira.

yang aku. adik aku. adik aku lagi sorang. gadis dari hungary. jiran aku. adik dia.
naik satu trak. muat. berhimpit sikit.

dah sampai.
main. bagai nak gila.
kejang kejang otot tangan.
court satu. main sepuluh orang. memang tahniah.
angka bertambah di tengah perlawanan oleh seorang lagi rakan.
meriah. memang meriah,.
sorang baya empat higgit. murah je. booking dua jam.
main tiga jam.

turun la dalam dua tiga kilo agaknya.
hati : gumbira.

dalam trak. tingkap tak bleh bukak.ujan giler lebat.
Dan aku tak gumbira merupakan soalan kepada teka teki ini.
bagaimanakah bau yang korang boleh pikirkan di dalam trak itu, selepas akhir perlawanan?

sape tepat dapat adiah.!! cepat!!!

klue : sampai je umah, sumpah aku pengsan...

11 comments:

Un Phat Lee said...

emm.ape ek? ehe XD

cacing said...

bau yang sangat2 wangi sehinggakan pokok2 dan rumput2 mati selepas trak lalu dekat mereka (skema tak ayat) hehehehe

diana said...

bau bawang sekilo...
hahahha..

Anonymous said...

bau semerbak cm lemang,ketupat,rendang n kuah kacang yg dh basi.uwekkk...hahahaaa...

bacteria said...

bau tungkik! now aku btol ko nak bagi apa?

Keys said...

u= bau wangi sket kot sbb stanby minyak wangi tester botol kecik.
jiran u= pahit pahit masin
adik u= kelat kelat manis (sempat pakai ubat ketiak)
adik u lg sorang=sempat curi2 minyak wangi u
pakcik ngan makcik=ade hanyir sket r, biasa r orng tua...
jejaka= bau bawang goreng plus pakai seluar yg asyik ulang pakai n x basuh2 dah sebulan haha
rakan makcik=mengalami nasib yg sama dgn makcik n pakcik.....hanyir
gadis hungary=bau paling menusuk kalbu,ketiak berlendir,baju kat ketiak dah berlilin...hahaha
kesimpulannya: bau gadis tue menang..menutupi bau bau yg ada...n nina x kan dpt lupakan bau sushi yg dah berkulat hahahaha

Uruchimaru @ kf said...

bau peluh bdn kan..=)

shark said...

adakah bau stokin yg berkaler dan basah itu?

Nina Nurziana said...

teruskan mencuba.. judge akan lihat semua jawapan dan memberitahu siapakah pemenangnya ^__^

ImanCo said...

bau badan..

yes! im correct!

Nina Nurziana said...

haha...xmenahan!! haha