pengikut terbaik

Saturday, June 12, 2010

A day with Nina Nurziana / Sehari bersama Nina Nurziana

I need to : Wake up early and take some breakfast
Saya Perlu : Bangun awal pagi dan makan makanan yang terbaik.


I need : A perfect make up table
Saya perlu : Meja dandanan gadis yang lengkap


I need to : drive carefully 
saya perlu : memandu dengan berhati hati

I need : to work hard and eat big.
saya perlu : buat kerja hingga lapar. dan makan tengahari di daun pisang


I need to : do some shopping
Saya perlu : membeli belah


I need : to try this Burberry Trench Coat, even i didn't know when to wear it.
Saya Perlu : Mencuba Burberry Trench Coat yang tah bile bile nak di pakai.


I need : a friend who can guide me on gadget update.
Saya perlu : rakan yang membantu saya dalam memiliki gadget


I need : a good dinner to save my life.
saya perlu : memakan makanan untuk menampung kelaparan


I need : to write a post for my future.
Saya perlu : berblogging untuk mase depan.

I need : to eat something while blogging.
saya perlu : makan makan secubit rasa ketika berblogging.

I need : a good bed and enough sleep 
saya perlu : katil yang baik dan tidur dengan cemerlang.


This is me
Inilah saya

13 comments:

saya_arief said...

bekpes die bez..

Nina Nurziana said...

hehehe.. biase.. ;)

smallkucing said...

wow

RaafikJahat said...

mak aih. gadget. belambak. dasatt. :p

Nina Nurziana said...

hehe.. mane de banyak la.. biase je...

hehehee ;)

Sky0ne said...

ini namanya diari bergambar...hehe :p

Nina Nurziana said...

saje2 xde keje.. huhuhu

Kelvin said...

The things u need are simple, but sometimes hard to achieve...

Fernando Hal said...

nice blog... ***foot print LOL***

Nina Nurziana said...

kelvin - all i need is time actually ;)

fernando - thanks for coming ;)

Mia Darwiena said...

blog yg menarik..!! :)

sayahappyslalu said...

nak tanya.. kenapa perlu translation? :P

edmund ng said...

hahaha.. u are pretty too when u off ur tudung. hehehhe...