pengikut terbaik

Monday, June 7, 2010

A good monday / isnin yang sejati

Why i called today as a good monday
Firstly cos i could wake up before my alarm yell its siren

kenapa hari isnin ini isnin yang sejati
pertamanya. kerana aku berjaya bangun lebih awal dari waktu bunyian jam loceng


Today become a good monday
when i reach the office early and i could have time for make up

hari isnin ini juga sejati
apabila aku berjaya sampai awal ke ofice dan bersiap dengan jayanya


Its really a good monday
when the weekly meeting has been postpone due to most of us are outstation

hari isnin ini bertambah sejati
apabila meeting dibatalkan gara gara ramai yang pergi outstation


But... there are couple of things makes today more a less same like any other monday

didalam kesejatian hari isnin ini. ada beberapa perkara yang kurang menyejatikan.

Today is just an ordinary monday when
i couldn't make my phone bill payment online

isnin menjadi kurang sejati apabila
maxis tidak memberi peluang aku membayar bill online.



today is not a cool monday anymore
when i had to eat alone during lunch time cos i went out late

isnin juga kurang sejati bila
aku makan lunch sorang sorang sebab aku kuar makan lambat


today is real bad monday
when im actually left out my mobile phone at home, i felt so lost...

isnin juga bertambah tambah kurang sejati bila
bila mana aku masih terkial kial apa lagi nak di buat bila handphone tertinggal kat rumah..

8 comments:

RaafikJahat said...

wah, meja make-up anda. dah macam kat rumah mak andam. hehe. :p

Glo-w~* said...

aw...hang in there, nearly over^^

Nina Nurziana said...

glo : hehe.. cant live without my hp..

rafik : terlalu byk sampah sarap. hehe

Sharinginfoz said...

jadikan hari isnin yang seronok

something is nothing said...

bagi saya..isnin adalah sejati kerana bleh pose sunat..heheh..

Nina Nurziana said...

sharinginfoz - saye pon harap begitu ;)

something is nothing- saye respect anda ;)

phittera said...

wow i see many beauty products in your room (:

Nina Nurziana said...

hehe ;)